buďte s námi v kontaktu:
Navštivte náš
nový e-shop
Newsletter

Kontakt

Centrum AVASA

Mgr. Blanka Demčáková
Křižíkova 308/19 (cca 170m od metra B/C Florenc)
186 00 Praha 8 - Karlín

IČ: 03271935

Tel.: +420 734 384 673, E-mail: info@avasa.cz

E-shop: www.avasa-shop.cz

Otevírací doba

POZOR ZMĚNA! Od 1.1.2024 je obchůdek s recepcí otevřen:

Po - Čt 13.00 - 19.00 hod.
13.00 - 17.00 hod.

Po individuální dohodě možnost objednání
mimo běžnou otevírací dobu.

Dopolední objednávky klientů probíhají po individuální domluvě. Prosím vyčkejte na vyzvednutí terapeutem u dveří. Děkujeme za pochopení.

Wi-fi free (heslo na vyžádání)

Akceptujeme platební karty VISA / MasterCard
 
Možnost platby poukázkami, šeky a kartami od společností: 

Sodexo (Flexi, Relax, Fokus, Dárkový pass) a Edenred (Sport & Kultura, Compliments Dárkový, Multi, Ticket benefits cards, e-Ticket, benefitní systém formou Cafeterie), Benefity a.s., Benefity management, Gusto karta, Callio karta, Cadhoc, Gallery Beta, Unišek+, Unišek+ FKSP, Gallery Beta+ FKSP. Lze uplatnit pouze na všechny služby Blanky Demčákové.

Při platbě účtujeme +10% v hotovosti nebo v hodnotě "doplatkové" poukázky. Těchto 10% není pro nás - eliminujeme tak ztrátu za provizi společnosti.

Jak se k nám dostanete?

MHD
- tram 3,8 z ulice Sokolovská, zastávka Florenc. Směrem k autobusovému nádraží a na křižovatce odbočte doleva, naproti Hudebnímu divadlu Karlín, 2 minuty chůze od metra Florenc

AUTEM
- ze směru od Václavského náměstí sjeďte do ulice Ke Štvanici a pokračujte do ulice Křižíkova
- ze směru od Holešovic sjeďte do ulice Klimentská, pak první odbočkou vlevo do ul. Stárkova a pokračujte rovně, dokud nebudete moci odbočit doleva do ulice Křižíkova

PĚŠKY
- od stanice metra Florenc (B) pokračujte do ulice Křižíkova a pak směrem k železničnímu viaduktu cca 200 m. AVASA je na levé straně

GPS souřadnice

50°5'26.300"N, 14°26'30.304"E

Jak u nás zaparkujete?

Máte-li štěstí, zaparkujete přímo před domem, pokud ne, parkoviště je 50 m od centra AVASA.

 

Odběr novinek

Upozornění

V rámci zajištění kvalitních služeb pro Vás i ostatní klienty, prosíme o dochvilnost u všech objednávek. Pokud se nemůžete dostavit na objednaný termín, omluvte se prosím nejpozději 24 hodin předem. Děkujeme za pochopení.

Poslední novinky